Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Informace o povinném subjektu zveřejňované podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

  1. Název: Obec Chobot
  2. Důvod a způsob založení: Obec vznikla v souladu se zákonem o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů a svoji činnost provozuje podle podmínek a principů tohoto zákona. Obec jako právnická osoba vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštním zákonem. Obecní úřad vykonává přenesenou působnost v rozsahu stanoveném zákony a předpisy.
  3. Organizační struktura: Zastupitelstvo obce, Ostatní dokumenty viz rubrika Povinně uveřejňované informace
  4. Kontaktní spojení:
    Kontaktní poštovní adresa: Obec Chobot, Chobot 50, pošta Blatná 388 01
    Adresa úřadovny pro osobní návštěvu: Obec Chobot, Chobot 50, pošta Blatná 388 01
    Úřední hodiny: viz
    Telefonní čísla: viz
    Adresa internetové stránky: http://www.obecchobot.cz
    Adresa e-podatelny: viz
    Datová schránka: viz 
  5. Případné platby lze poukázat: viz
  6. IČO: 00477427
  7. DIČ: Obec Chobot není plátce daně z přidané hodnoty
  8. Dokumenty:
    Seznamy hlavních dokumentů: viz rubrika Povinně uveřejňované informace
    Rozpočet: viz stránka Rozpočtová opatření
  9. Žádosti o informace: Obec Chobot, Chobot 50, pošta Blatná 388 01
  10. Příjem žádostí a dalších podání: Obec Chobot, Chobot 50, pošta Blatná 388 01
  11. Opravné prostředky:
    Opravný prostředek proti rozhodnutí ve smyslu tohoto zákona lze učinit písemně na podatelně obce nebo poštou, případně elektronicky obec.chobot@tiscali.cz
  12. Formuláře:
  13. Popisy postupů: návody pro řešení životních situací
    1.) Odkazy na návody na řešení různých životních situací: naleznete na určitých odborech úřadu, naleznete na portálu veřejné správy ČR více ZDE
    2.) Krizové situace a jejich řešení: Jak se zachovat v krizových situacích v případě živelných pohrom, ekologických nebo průmyslových havárií, nehod nebo jiného nebezpečí? Kde najít důležité kontaktní telefony a spojení? Zde jsou následující dokumenty: Hasičský záchranný sbor ČR
  14. Předpisy:
    Nejdůležitější používané předpisy: Přehled zákonů a předpisů, podle nichž obec jedná a rozhoduje, je uložen v sekretariátu starosty. Všechny předpisy jsou k nahlédnutí v úředních hodinách.
    Vydané právní předpisy: viz Vyhlášky
  15. Úhrady za poskytování informací:
    Obec je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
  16. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací:
    Nadřízený orgán – Krajský úřad Jihočeského kraje při rozhodování o výši úhrady rozhodne tak, že výši úhrady potvrdí, nebo sníží, nebo přikáže povinnému subjektu, aby zjednal nápravu, jde-li o úhradu za poskytnutí informace územně samosprávným celkem v samostatné působnosti.
  17. Licenční smlouvy:
    žádné
  18. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. Viz Zpráva o výsledku hospodaření 2016